Asistență Medicală Virtuală
Asistența medicală virtuală este termenul umbrelă pentru toate elementele non-fizice ale asistenței medicale și ale procesului medical, și cuprinde clinica virtuală, consultații virtuale și monitorizarea la distanță a pacientului, prin care BOSCH Virtual Clinic interacționează de la distanță cu pacienții săi.
Pe lângă tratarea pacienților prin telemedicină, putem să utilizăm video live, audio și mesagerie instantanee pentru a comunica cu pacienții de la distanță. Aceasta poate include verificarea după o vizită în persoană, monitorizarea elementelor vitale după o intervenție chirurgicală, răspunsul la orice întrebări despre diagnostic, starea sau planul de tratament.
Teleconsultații
Serviciul de Teleconsultație oferă modalitatea prin care pacientul – de la domiciliul său – să fie pus in contact cu un medic pentru efectuarea unei consultație online, pentru diverse specialități medicale.
Acțiuni necesare pentru obținerea unei programări pentru servicilul de teleconsultații.
- Dacă sunteți pacient nou, solicitați deschiderea unui Cont personal, vezi Procedura solicitare cont personal
- Dacă aveți Cont personal , solicitați o programare, vezi Procedura programare
- Veți primi pe email, informațiile necesare pentru efectuarea teleconsultației, vezi Efectuare teleconsultație
Prin completarea si trimiterea datelor prin Formularul de conctact pentru solicitare cont sau Programare teleconsultatie sunteti de acord cu Politica de confidențialitate publicate pe aceasta pagina web.
Procedura solicitare cont personal
1. Solicitați crearea unui cont personal in portalul Elisa Medical Consult, utilizând Formularul de Contact, unde veți veti trece Nume, Prenume, email, solicitarea Deschidere cont personal, iar la mesaj numărul de telefon.
2.Veți fi contactat de personalul Elisa Medical Consult pentru completarea, împreună cu dumneavoastră, a formularului pentru contul personal.
3. Veți primi pe email, datele specifice contului dumneavoastră și datele cu care puteți să vă accesați contul personal.
4. Accesați Portal medical unde introduceți datele primite la pct.3, actualizați-vă parola personală și intrați în Contul personal.
Procedura Programare
Solicitați o programare pentru teleconsultație, cand aveti contul personal creat,
Utilizând Formularul de Contact, unde veți veti trece Nume, Prenume, email, solicitarea Teleconsultație.
In campul Mesaj precizați Specialitatea medicală dorită si/sau alte cerinte, dacă sunt, privind solicitarea de teleconsultatie.
Bifați mențiunea Confirm că sunt acord cu termenii si condițiile de prelucrarea datelor personale.
Efectuare Teleconsultație
Corespondența cu pacientul
In urma solicitarii unei teleconsultatii, primiti pe email informațiile necesare pentru efectuarea teleconsultației: Data și ora, Nume Pacient, Nume Medic, Descriere subiect teleconsultatie, Link teleconsultație
Efectuarea teleconsultației
- Cu 5 minute față de ora programată, accesați , in email, Link teleconsultație. Puteți utiliza ca dispozitiv PC, tableta sau pe smartphone scanați codul QR din imaginea de mai sus.
- Se deschide aplicația pentru pacient unde vi se va solicita să vă treceți numele, pentru a semnala medicului prezenta dumneavoastră online.
- Medicul va iniția sesiunea de teleconsultație.
- Aplicatia permite pacienților ca, la cerea medicului sa poată incarca documente ce vor putea ajuta la evaluarea starii de sanatate a pacientuluil. Aceste documente pot fi fisiere cu extensiile: .pdf, .doc, .docx, .jpeg, .png.
- Rezultatele consultației, precum si recomandările medicului se vor regăsi in Contul personal.